BMW X5 (2003)
2006.08.26. 10:54
Az els tesztek alkalmval valami problma akadt az ells biztonsgi vekkel, gy az NCAP a problma kijavtsa utn jabb tesztet engedlyezett, az itt lthat eredmnyeket mr a kijavtott vvel rte el az X5.
Frontlis s oldals tkzsvdelem |
 |
 |
 |
 |
 |
Gzolsi rizikfaktor |
 |
 |
 |
 | Teszteredmnyek: Frontlis 13(81%) Oldals 18(100%) sszests 31
A frontlis teszt alig volt hatssal a Bmbi terepjr karosszrijra. Az ajtk simn nyltak, a lbtr alig deformldott, a pedlok mozgsa minimlis maradt. Ettl fggetlenl a sofr, s kisebb mrtkben utasa mellkasn is magas terhelst regisztrltak, lbaik sem voltak teljes biztonsgban a mszerfal alatti agresszv szerkezetek miatt. Htul kzpen hrompontos a biztonsgi v, s addig nem hasznlhat, amg az ls httmlja nem kerl teljesen rgztett helyzetbe, ez egy okos biztonsgi megolds. Az X5-s, mint szinte az sszes magas pts, fejlgzskkal szerelt aut nagyon jl teljestett, mind a 18 pontot megkapta a teszt ezen rsznek rtkelsre. Kr, hogy a BMW-fle fejlgzsk csak az ell lket vdi, br extrafelszerelsknt rendelhet htulra is ez az igazn fontos kiegszts. Az authoz kifejlesztett ISOFIX rgzts gyermeklsek a frontlis teszteken j fejvdelmet biztostottak, de oldalirny tkzs ellen nem elg hatsosak. Sajnos a lgzsk s a gyermekls elhelyezsnek kapcsolatt ler matriczst nem sikerlt kell gonddal elkszteni. Nagy s magas jrmknt az X5-s nem igazn gyalogosbart, egy csillagot kapott a motorhztet kiprnzsrt.
|