Audi A3 (2003)
2006.08.26. 10:47
Audisan masszv, ers karosszrival vrteztk fl az A3-ast
Frontlis s oldals tkzsvdelem |
 |
 |
 |
 |
 |
Gzolsi rizikfaktor |
 |
 |
 |
 |
Gyermekbiztonsgi vdelem |
 |
 |
 |
 |
 | Teszteredmnyek: Frontlis 12(75%) Oldals 18(100%) sszests 30 Gyermekbiztonsg 35(71%)
Audisan masszv, ers karosszrival vrteztk fl az A3-ast, gy az ngy csillag erejig kivlan megvdi a benne helyet foglalkat. tkzs utn is simn nyithatk maradtak az ajtk, a lgzskok is jl szerepeltek a balesetben.
 |
 |
 |
Srls eslye a sofrn frontlis tkzs esetn |
Srls eslye az utason frontlis tkzs esetn |
Srls eslye a sofrn oldaltkzs esetn |
A frontlis tkzst jl llta az aut, a rgzt szerkezetek is megfelelen mkdtek, mindssze az utas mellakasn regisztrltak enyhn tlzott terhelsre utal erhatst. Nagyon stabil a kasztni, az illesztsek s ablakoszlopok krnykn csak minimlis deformcit szleltek, a lbtr is jl ellenllt. Htul hrompontos veket helyeztek el, amik csak megfelelen rgztett httmlval hasznlhatk, ez egy hasznos biztonsgi funkci, amit manapsg egyre tbb modellen felfedezhetnk. A beptett oldal- s fggnylgzskok segtsgvek az oldaltkzsben nem vesztett pontot az A3-as. A Fair Bimbo Fix tpus lsek elg jl megvtk a bennk elhelyezett babk testi psgt, de a msfl ves gyereket helyettest bbu mellkasn a kvnatosnk magasabb mellkasi terhelst mrtek. Korrekt volt az lsek rgztst ler matriczs, de az utasoldali veszlyekre figyelmeztethettek volna komolyabban, a kulccsal deaktivlhat lgzsk helytelen hasznlat esetn slyos srlseket okozhat. A fejtkzsi pontokat sikerlt kiprnzni, de az orr-rsz s a lkhrt kialaktsa nem tl bartsgos. A gyalogosok vdelmrt kapott egy csillag nem tl j eredmny a viszonylag j tervezs autnak.
|