A fura kis homokfut lnyegben egy msik tanulmnyaut, a tavalyi C-Airplay alapjaira plt, ami itt-ott ltszik is rajta. Nagyon hasonl az orrkikpzse – br a fnyszrk formjn vltoztattak – s az aut oldalba vgott nylsok is ismersek lehetnek. A C-Buggy mgis egsz ms karakter. Nincs rajta tet, az ajtk kialaktsval sem veszdtek, s ablakokat is hiba keresnk: az vvonal felett csak kt bukkeretet tallunk. Ell mg r is jtszottak a szlvd hinyra: a karosszria olyan, mintha az ablakkeret megolvadt volna a napstsben, s ettl lekonyult volna az utastr el.
Az autban mgsem ezek a formai bvszkedsek a legfeltnbbek, hanem a mr-mr ironikusan eltlzott terepjrs stlusjegyek. Az risi kerekek s a karosszria kzt j tenyrnyi helyet hagytak a tervezk, ell pedig masszv kartervd lemez lg ki a motortr all. A legvidmabb fricska azonban maga a karosszria. Mostansg mr csaknem minden gyrtnak van valamilyen terepjrkat majmol kisautja, s ezekre mindig kerl nhny vaskos, fnyezetlen manyag idom: lkhrtk, kszbk, srvdv-bortsok. A C-Buggy tervezi azonban nem ktttek kompromisszumot: az egsz aut egyetlen hatalmas fnyezetlen, matt sznfekete ltvnyelem lett.
gy tudjuk, a Citron tanulmnya ngykerk-hajts, s 1,6 literes, 110 lers motor hajtja, br ennek a vilgon semmi jelentsge. A C-Buggy egyedi darab marad, br a tervezk szerint nhny formai megoldsval tallkozhatunk majd a mrka kisautinak kvetkez generciin. Ahogy a C-Airpalyt, a homokfut-tanulmnyt sem valamelyik nagy autkilltson csodlhatja meg elsknt a kznsg. A bemutatt mjus vgn, a Madridi Autszalonon mutatjk be, gy sokkal nagyobb figyelemre szmthat, mintha valamelyik nagy, nemzetkzi esemnyen lepleznk le, ahol csak egy volna a tbb tucatnyi jdonsg kzl.